4 june 2021

Advice, PEC Zwolle en Regio Zwolle United hebben vrijdag hun 11-jarige (!) samenwerking verlengd. Het creatieve on- en offline marketingbureau uit Wijhe is maatschappelijk partner van het eerste uur en al die jaren als marketingpartner verbonden aan PEC Zwolle United. Ook de komende drie seizoenen blijft Advice aan als sponsor van PEC Zwolle en als partner van ANBI-stichting Regio Zwolle United, waar PEC Zwolle United onderdeel van is als één van de drie domeinen.

Advice creëert impact! Dat is de slogan van het bureau dat organisaties en merken helpt bij het ontwikkelen van effectieve marketingoplossingen. Zo verzorgen zij de vormgeving van diverse middelen van Regio Zwolle United, zoals magazines, jaarverslagen, het fitboek, uitingen voor de Week van de Vitaliteit en de website van PEC Zwolle United.

Alain van der Wildt, eigenaar van Advice: ,,We dragen de stichting en hun doelen een warm hart toe, dus we zijn ontzettend verheugd dat we het contract hebben kunnen verlengen. En hopelijk mogen we volgend seizoen onze club weer vanaf de volle tribunes aanmoedigen, want dat hebben we wel gemist!’’

Net als Advice zet Regio Zwolle United zich in om impact te creëren, maar dan op maatschappelijk, economisch en vitaal gebied in Regio Zwolle. Vanuit PEC Zwolle United wordt dit met name gedaan voor doelgroepen als kinderen (met een beperking), mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en ouderen.

Met Advice heeft Regio Zwolle United een ontzettend trouwe en maatschappelijk betrokken partner in huis die de organisatie helpt bij het versterken van de communicatie van de maatschappelijke en economische activiteiten. Namens PEC Zwolle en Regio Zwolle United: bedankt en op naar een mooi vervolg van de samenwerking!

Op de foto vlnr: Jurian Meijntjes (PEC Zwolle), Alain van der Wildt (Advice) en Eilt Staal (Regio Zwolle United)

Reacties

Reacties aan het laden...
Terug naar overzicht

Meer